STEAM veiklos ir užsienio kalba

Kovo 27 dieną mūsų gimnazijoje 5-11 klasėse anglų kalbos pamokos vyko kitaip. Mokiniai turtino žodyną, tyrinėjo mini laboratorijoje reakcijas vykstančias rūgimo proceso metu, „virė“ uogienę iš daiktavardžių, kepė vaflius, pjaustė ir ragavo salotas, gamino sveikuoliškus kokteilius, domėjosi velykinėmis tradicijomis, integruojant finansinį raštingumą dengė šventinį stalą.
Integruojant informacines technologijas, biologiją mokiniai susipažino su povinio voro rūšimi, išsiaiškino jo savybes, paplitimą. Taip pat išmoko „voro kodą“, kurio pagalba kodavo ir atkodavo tekstus. Visa tai atliko mokydamiesi naujų vokiškų žodžių, atlikdami teksto suvokimo, rašymo ir kalbėjimo užduotis. Mokiniai buvo smalsūs, kūrybiški ir draugiški dirbdami komandose.
Pasiskirstę grupelėmis moksleiviai apibūdino esamus ir statomus mokyklos pastatus ir edukacines erdves, žaisdami žaidimą „Jaunieji gidai ir nekilnojamo turto agentai“. Į veiklas buvo įtrauktas IT panaudojimas nustatant ir aplinkoje augančius augalus ir parengta filmuota medžiaga, kuri vėliau redaguota į atskirus klipus mokymosi tikslams.
Dėkojame mokiniams nuoširdžiai įsitraukusiems į STEM veiklas. Užsienio kalbų mokytojai